Bevezető
Egészségügyi hatások
A megtervezett jövő
E  Listák
Cikkek, hozzászólások
Teendők
Tanulság
Elérhetőségek



Az igazság ára!

A Megtervezett jövő:

 

Ma már globális (az egész földre kiható) méretekben irányítják az emberek gondolatait és igényeit a reklámokkal és a divattal a multimédiákon keresztül.

Senki sem tudja kivonni magát e dolgok hatása alól, hacsak tudatosan nem leplezi le az ámítás új trükkjeit.

Hatalmas nemzetközi cégek és globális hatalmasságok évtizedekkel előre megtervezik az emberiség jövőjét. Olyan termékek népszerűsítésével és divatba hozásával is irányítják az emberiséget, amely kiszolgálja vagyoni és hatalmi törekvéseiket. 

Hosszú évekkel előre megtervezik az ételek ízeit. 

Eleinte megszokatják és meg szerettetik az emberekkel. 

Aztán arra hivatkozva, hogy az emberek ezt igénylik (sajnos ekkorra ez már igaz is), ellepik az egész világot, az ilyen ízeket tartalmazó termékekkel.

Ha ésszerűen belegondolunk, akkor ezek után nem kell a 21 század közepén nyugdíjakat fizetni (mert nem érik meg az emberek a nyugdíjkorhatárt!). 

A születésszabályozás természetes úton lesz szabályozva (a gyermekeink, betegen, leukémiásan, komoly betegségekkel születnek, élnek, és a szerencsésebbek megélhetik a felnőttkor kezdetét is).

Csak rajtunk múlik, hogy felvesszük a harcot a globális Multikkal, az életünk, a jövőnk, a létbiztonságunk érdekében.

Ezt a háborút nem fegyverekkel kell megvívni, csupán az akaratunkkal. 

Azzal hogy meg tudjuk állni a kétséges termékek megvásárlását és fogyasztását, még akkor is ha az már függőséget okozott. 

Szinte minden ízfokozó de kifejezetten a glutamátok függőséget okoznak!

 

Vásárlásra "ösztönzés":

 

Az emberi gondolkodás másik jellemző manipulálása (mesterséges befolyásolása), amikor sok üzlet és áruház légkondicionálóján keresztül "vásárlásra ösztönző illatokat" lélegeztetnek be a vásárlókkal. 

Kikísérletezett dolog, hogy mely anyagok, mit váltanak ki az emberi agyban.

Ezek az anyagok észrevétlenek és biztonságérzést és kellemes hangulatot nyújtanak általában. (pl Tesco, Spar, Auchan, stb.…) 

Azért használják ezeket, mert ilyen lelki állapotban mindenki többet (sokszor felesleges dolgokat is) vásárol.